Re: Por贸wnaie kart graficznych na potrzeby SIWZ

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 12:34:53 MET DST

On Wed, 16 Sep 2009 01:44:03 +0200
"Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Nie 艣ciemniaj!
> Wska偶 mi procek amd z tak ma艂ym cache l1.
> Podawanie w siwzie link贸w do stron z testami procesor贸w 艣wiadczy o
> g艂upocie i/lub ustawieniu przetargu.
>
> Wiem co pisz臋.

G...o wiesz i pieprzysz bez sensu. Co to Twoim zdaniem znaczy
鈥瀠stawienie przetargu鈥?
Ustawienie by艂oby wtedy, gdybym pisa艂 specyfikacj臋 pod asortyment
oferowany przez firm臋 prowadzon膮 przez kumpla czy stryjaszka.
Natomiast absurdalnie precyzyjne wyspecyfikowanie parametr贸w, po to
偶ebym dosta艂 taki sprz臋t, jaki chc臋, porz膮dny, a nie 鈥瀘dpowiedniki鈥 w
rodzaju Asrock贸w na VIA (kompatybilne? no przecie偶 tak!), to nie tylko
nie jest ustawienie, to jest rzecz wr臋cz odwrotna 鈥 wykazanie
odpowiedzialno艣ci za racjonalne wydatkowanie bud偶etowej forsy, kt贸ra to
ma do siebie, 偶e jest jej zawsze za ma艂o. W dupie mam, kto mi ten
sprz臋t dostarczy, ale musz臋 mie膰 pewno艣膰, 偶e dostan臋 taki, jakiego
potrzebuj臋. Je艣li jedynym sposobem zagwarantowania tego jest rozpisanie
parametr贸w co do herca i bajta, to trudno 鈥 tak b臋d臋 robi艂.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>