Re: Jaki procesor dla duzych arkuszy excela

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 18:09:08 MET DST

> Jak będę mógł, to sprawdzę (tylko podaj jakiej wersji używasz).
> W każdym razie jeśli excel nie będzie pracował na kilku rdzeniach,
> to i kupując dwurdzeniowca dostaniesz po tyłku, bo tylko 1 rdzeń będzie
> używany, a drugi będzie wolny.
Używam Excel 2003.
Przy dwurdzeniowcu zyskuje to że drugi rdzeń będzie mógł spokojnie
obsłużyć procesy systemowe.

> Ale w rozwiązaniu, które proponuję, można kopiować dane między
> arkuszami. Dokładnie tak samo jakby były na 1 monitorze.
> Dlatego mimo wszystko zastanów się nad tym - u mnie właśnie tak
> zostały niektóre sprawy rozwiązane.
Tu nie chodzi o kopiowanie danych a o linki do i ciągnięcie danych z
innych dokumentów.
Rozwiązanie które proponujesz jest wykorzystywane przez osoby które
liczą w excelu skomplikowane modele. Żeby nie blokować swoich komputerów
mają komputer na którym wykonują obliczenia.

Pozdrawiam,
Michał