Re: Jaki procesor dla duzych arkuszy excela

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 15:30:38 MET DST

W artykule <4ab0db99$1@news.home.net.pl>, Michał Wójcik napisał(a):

> Nie mam gdzie tego sprawdzić, stąd właśnie pytanie czy lepiej quada czy
> mocniejszego dwurdzeniowca.

Jak będę mógł, to sprawdzę (tylko podaj jakiej wersji używasz).
W każdym razie jeśli excel nie będzie pracował na kilku rdzeniach,
to i kupując dwurdzeniowca dostaniesz po tyłku, bo tylko 1 rdzeń będzie
używany, a drugi będzie wolny.

> Takie rozwiązanie nie wchodzi w grę, pracuje na tym osoba z controllingu
> i musi to mieć otwarte na jednym komputerze. Do jednego arkusza
> ciągnie dane z pozostałych.

Ale w rozwiązaniu, które proponuję, można kopiować dane między
arkuszami. Dokładnie tak samo jakby były na 1 monitorze.
Dlatego mimo wszystko zastanów się nad tym - u mnie właśnie tak
zostały niektóre sprawy rozwiązane.

Jacek