Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ

Autor: Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt_at_malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 12:00:52 MET DST

> Ale OK, załóżmy, że nie jestem przywiązany do płyt intela i chcę po
> prostu dostać dobry sprzęt. Jak proponujesz napisać zamówienie, żeby
> się tam zmieściły intele, foxconny czy dfi, ale żeby wyeliminować
> asrocki czy inne ecsy?

Hehe, nie będę darmochy uprawiał.
Ale, zawsze można zobaczyć czym te płyty *na prawdę* się różnią i tę
różnicę mocno w siwzie podkreślić.
Niższa cena nie bierze się tylko z powodu marki - tańsze płyty są po
prostu wykastrowane. Więc jeśli ktoś zamierza w fotoszopie się bawić, to
powinien podkreślić istnienie 2 x pcie x16 i 4 lub 6 slot na ram.

zyga

--
A fe, A psik, A ha