Re: Por贸wnaie kart graficznych na potrzeby SIWZ

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 11:29:26 MET DST

On Wed, 16 Sep 2009 21:29:56 +0200
"Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Lepiej wiedzie膰, ni偶 je艣膰?

> Ale偶 prosz臋 ci臋 bardzoi, napisa艂em obok, 偶e mo偶na tak pisa膰, ale
> 艣ciemnianie w po艣cie w膮tkotw贸rcy jednoznacznie wskazuje na ustawienie.

Niby jak? Rozumiem, 偶e Twoim zdaniem mamy w Polsce tylko jedn膮 firm臋
sprzedaj膮c膮 E7400 i w艂a艣nie pod ni膮 jest pisane zam贸wienie? Bo je艣li
nie, to zamawiaj膮cy po prostu napisa艂, co chce dosta膰, niczego nie
ustawiaj膮c.

> Przeczytaj jeszcze raz posta. Doczytaj, czym si臋 r贸偶ni amd od intela,
> czym si臋 r贸偶ni nvidia od ati.

Jak dla mnie amd od intela r贸偶ni si臋 tym przede wszystkim, 偶e je艣li
wybior臋 proca amd, to na pewno nie posadz臋 go na p艂ycie made by Intel,
a to dla mnie du偶a wada, bo p艂yty intela znam, stosuj臋 od lat niemal
wy艂膮cznie i mam do nich zaufanie. Gdybym zdecydowa艂 si臋 na amd,
musia艂bym wybiera膰 mi臋dzy p艂ytami r贸偶nych producent贸w, z kt贸rych ka偶dy
mi tak czy owak kiedy艣 podpad艂. Wi臋c owszem 鈥 pisz臋 zam贸wienia tak,
偶eby dosta膰 konkretn膮 p艂yt臋 konkretnego producenta, ale nie uwa偶am,
偶eby to by艂o ustawianie.

Ale OK, za艂贸偶my, 偶e nie jestem przywi膮zany do p艂yt intela i chc臋 po
prostu dosta膰 dobry sprz臋t. Jak proponujesz napisa膰 zam贸wienie, 偶eby
si臋 tam zmie艣ci艂y intele, foxconny czy dfi, ale 偶eby wyeliminowa膰
asrocki czy inne ecsy?

> Kapiren?

Nichuchu.

--