Delle XPS z orange...

Autor: Marcin Bugajski <mbugajski_dowyciecia__at_zg.pl>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 12:30:28 MET DST

Witam!

Mam nadzieję, że się nie powtarzam - przekukałem nieco wstecz grupę ale
nic nie znalazłem...

Well - mam takowy problem ->
Acces point Linksysya (jakiś biznesowy - nie pamiętam modelu) - na
którym ustawiam sobie wifi - hasełko, aes, wpa2, ip urzadzenia itd
na moich 2 laptokach testowych (co prawda oba z w7 ale...) wszytko śmiga
jak talala...
przychodzi klient (firma) 4 ludzi z dellami XPS od Orange (3vista i 1xp)
i tu zaczynają sie problemy...
wifi im chwile działa a później kupa... przestaje działać i na dodatek
właściwości karty wifi oraz całe usługa sieci bezprzewodowych pada.
komp zamula sie maksymalnie i nawet kłopoty z restartem są...
na dellach zainstalowane jest business evrywhere Orange i podejrzewam ze
ten shit to powoduje... i niby wszytko jasne bo jak wyłączę ten orange
to jest znacznie lepiej (laptoki sypia sie w sumie same z siebie też ale
rzadziej) ale ludzie zarzekają się, że "w domu wszytko na wifi hula bez
wyłączanie busines everywhere" ...
na razie podpiąłem ich po kablu - i powiedziałem, że wifi - to ich
problem , ale może gdzieś popełniam jakiś błąd? macie jakieś pomysły?
Co mogę sprawdzić?

pozdrawiam

Marcin

ps. kwestia szmelcu jakim wydają sie te delle to temat na inny watek -
podejrzewam, ze to wina Orange ale cholera wie... blue screeny itp na
porządku dziennym...