Re: 3 monitory

Autor: Eryk <toniejestprawdziwy_at_mail.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 14:36:59 MET DST

> Podobno bywają problemy z jakimiś konkretnymi kombinacjami
> kart/sterowników, ale tu już konkretniejszy nie będę, bo nie miałem.

U mnie kiedyś nie chciały chodzić obok siebie dwie karty ati, jedna była 64
bitowa a druga 128.

Ostatnio miałem problem z instalacją najnowszych sterowników ati bo okazało
się, że te nowsze nie wspierają starszych kart. Ponieważ mam u siebie w
miarę nowe sterowniki pozbyłem się starszej karty Ati i wstawiłem starego
GF7300 i teraz działają obok siebie Ati 4770 i ten GF.

Pzdr
Eryk