Re: 3 monitory

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 14:18:25 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek Marecki"
>to ja chyba jakiś prehistoryczny jestem - dwie karty graficzne będą
>działać jednocześnie w systemie ?
>WinXP to obsłuży ?

Toż nawet Win98 to obsługiwał. "temy rencamy" zestawiałem taką
konfigurację.
Podobno bywają problemy z jakimiś konkretnymi kombinacjami
kart/sterowników, ale tu już konkretniejszy nie będę, bo nie miałem.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /