Re: Dysk do rejestratora ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 08:42:27 MET DST

On Mon, 14 Sep 2009 18:58:37 +0200, Diverek
<USUN-TO-Z-ADRESU-divek@op.pl-TO-TEZ> wrote:

>Później przyjdź po 3-4 miesiącach i powiedz, że dla dysku monitoring to
>pikuś... I nie pisz, że to przykład ekstremalny, bo takie rejestratory w
>ten sposób pracujące to już dzisiaj w zasadzie standard.

Dokładnie to samo chciałem napisać ;-) Choć pomijam systemy
ekstremalne typu rejestratory Komendy Stołecznej Policji gdzie jest
prowadzony ciągły zapis, odczyt, przesył i wszelkei inne rzeczy z
ponad 600 kamer. Zapis na 60 dni plus dłuzej wybrane fragmenty. Fajny
storage mają - oglądąłem ich system jak był mniejszy jakieś 3 lata
temu. Fajna serwerownia. ;-)

Zdrówko