Re: Jak zwiększyć pamięć do 4GB i jaką kupić (800,1066) ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 23:26:30 MET DST

On Sun, 13 Sep 2009, Radosław Sokół wrote:

> A czy nie lepiej zrobić to normalnie, niż kopiować z RAMu
> do RAMu? Czyli "przejść" na system operacyjny, który mniej
> wykorzystuje swapa niż Windows XP (czyli choćby Vista)

  Kupienie w tej chwili 64-bit systemu innego niż Windows 7
można uznać jedynie za nieporozumienie.
  A na Windows 7 na razie nieco aplikacji nie działa.
  Na początek: ograniczony jest True Crypt :P (acz poza
dyskiem systemowym działa zarówno TC jak i FreeOTFE).

  Do tego ciekaw jestem co dalej będzie z DRM - czy aby nie
dojdzie do etapu, że zrobienie sobie "własnego" filmu
o rozdzielczości HD będzie niemożliwe (bez zapłacenia
haraczu za klucz). Na razie ten problem ujawnił się
przy freewareowych driverach.

> do tego na 64-bitowy, żeby cały RAM był obsługiwany bez
> kombinowania?
>
> Według mnie *lepiej*.

  Ale nie ma ekonomicznego sensu.

pzdr, Gotfryd