Re: problem z zewnętrzym dyskiem 2,5''

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 22:35:39 MET DST

Użytkownik "dziecko neostrady" <ddd@gmail.com> napisał w wiadomości
news:h8m2s7$ck0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam,
>
> jakis czas temu zakupiłem zewnętrzny dysk twardy 2,5 cala zasilany przez
> USB
> taki:
> http://allegro.pl/item732420913_320gb_samsung_2_5_w_mini_obudowie_na_usb_wawa.html
> miał to być dla mnie taki duzy pendrive - pojemny, mały i łatwy do
> podłączenia, bez kabli zasilających.

Najwyrazniej osoba, ktora to kompletowala (osobno dysk, osobno kieszen) nie
zastanawiala sie, czy ten dysk nadaje sie do zewnetrznych kieszeni....
http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?type=62&subtype=67&model_cd=324#
tam czytamy:

Power Requirenents
Voltage +5V?5%
Spin-up Current(Max.) 900 mA
Seek(typical) 2.2 W
Read/Write(typical) 2.0 W
Low Power Idle(typical) 0.6 W
Standby(typical) 0.25 W
Sleep(typical) 0.2 W

A specyfikacja portu USB mowi o 500mA na kazdy z portow... Z tego wynika, ze
musisz mu dolozyc dodatkowy kabel USB, zeby wspomoc zasilanie.

Pozdrawiam
Michal