Re: laptop który nie grzeje ;)

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 23:59:57 MET DST

Użytkownik "Tomek" <newsgroups@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1c2d.000000ee.4aad2afc@newsgate.onet.pl...
> Szzukam laptopa core 2 duo, 17" WXGA+(nie chcę zbyt dużych
> rozdzielczości-ikony
> mają być jak największe) w cenie do 4000 zł. Warunek: windows XP lib vista
> opcją downgrace do XP lub upgrade do 7.
>
> Moje poszukiwania już w przypadku 2 modeli rozbiły sie... o wyniki testu
> na
> http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Vostro-1720.18961.0.html
>
> wszystko ok, ale wychodzi na to, że trzeba pracoac w rękawiczkach ;) bo
> pulpit
> sie mocno nagrzewa:

Ja też mam cytat z ich strony. "Notebookcheck.pl to internetowy serwis
publikujący recenzje komputerów przenośnych zwanych z angielska laptopami,
tudzież notebookami. Jest on emanacją austriackiego portalu
Notebookcheck.com powstałego na początku 2005 roku.
Serwis nasz można nazwać bratnim. Nie tylko dlatego, że przyczyniamy się do
zacieśniania więzów przyjaźni łączących narody polski i austriacki. Bardziej
istotny jest tu fakt, że z obu stron stoją za nim tandemy braci. Nie jest to
li tylko ciekawostka: poczytujemy to sobie za atut, a to dzięki osiąganej w
ten sposób - uwaga, modne słowo - synergii. Chodzi o pewne nieuchwytne
wartości, takie jak choćby fakt, że blisko spokrewnione i zżyte ze sobą
osoby potrafią porozumiewać się w lot, co bardzo przydaje się w naszej
działalności. Fakt, że serwis powstaje w kooperacji polsko-austriackiej
procentuje też tym, że możemy się pochwalić niemiecką solidnością połączoną
z wrodzoną Lechitom ułańską fantazją. W naszych recenzjach niezwykła
rzetelność okraszona jest więc błyskotliwymi wicami. "