laptop który nie grzeje ;)

Autor: Tomek <newsgroups_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 19:25:16 MET DST

Szzukam laptopa core 2 duo, 17" WXGA+(nie chcę zbyt dużych rozdzielczości-ikony
mają być jak największe) w cenie do 4000 zł. Warunek: windows XP lib vista z
opcją downgrace do XP lub upgrade do 7.

Moje poszukiwania już w przypadku 2 modeli rozbiły sie... o wyniki testu na
http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Vostro-1720.18961.0.html

wszystko ok, ale wychodzi na to, że trzeba pracoac w rękawiczkach ;) bo pulpit
sie mocno nagrzewa:
cyt. "Oczywiście wyniki rzędu 37-38 stopni Celsjusza w rejonie operowania lewą
dłonią nie są może nadzwyczajnym osiągnięciem, ale biorąc po uwagę fakt, iż
notebook został wyposażony w wydzielony układ graficzny, obiektywnie należy
stwierdzić, że są w pełni akceptowalne. Tendencji to nadmiernego nagrzewania
nie uniknął niestety gładzik, który rozgrzewa się do 39,5°C. "

Może mi ktoś doradzić jakiś notebook który nie gotuje nadgarstków ?