Re: Ktort z nowych LCD na PVA / IPS ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 13:00:11 MET DST

On Sat, 12 Sep 2009, Leszek K. wrote:

> Nie ma czegoś takiego jak białe LED-y. To zawsze są zespoły trzech diód.

  Zawszeć to można się na grupie czegoś nowego dowiedzieć...
(hint: złośliwy jestem :D i wnoszę o łagodny wymiar kary)

> Inna sprawa, że te diody mogą być zintegrowane w jednej strukturze bez
> możliwości regulacji poszczególnych kolorów.

  Nie, weź sobie BIAŁEGO LEDa (nie RGB), może być któryś:
http://allegro.pl/search.php?string=cree+biala&category=67201
...i obejrzyj pod lupką albo mikroskopem.
  Niekoniecznie ze znamionowym prądem :> (żeby nie było - światłość
to ma taką, że pomysł aby obejrzeć jw. ze znamionowym prądem
jest niebezpieczny dla oka! - do oglądania pewnie starczą
mikroampery).

  O, tu mają opis:
http://www.lediko.com/Sposoby_otrzymywania_bialych_emiterow_LED/59/

pzdr, Gotfryd