Re: Nowe stery NV i czarny ekran

Autor: Michał <mbierwia_NOSPAM__at_o2.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 16:25:08 MET DST

> Karta graficzna 8600GT, zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony NV i
> po uruchomieniu komuptera od razu czarny ekran

Coś kręcisz. Skoro od razu po uruchomieniu komputera, czyli jeszcze przed
załadowaniem sterowników, to sprawdź połączenie między kartą a monitorem
albo dociśnij kartę. Ale jeśli jest czarny po załadowaniu sterowników, to
uruchom system w trybie awaryjnym i zmień odświeżanie na 60Hz.

Pozdrawiam,
Michał