Re: Nowe stery NV i czarny ekran

Autor: Moniak <nie_at_ma.pl>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 14:27:01 MET DST

potwierdzam, wszystkie sterowniki nvidii wywalają system po zainstalowaniu,
sprawdzałem na rivie nforce i geforce.. system zawiesza się z czarnym
ekranem przy uruchamianiu, sygnalizując wcześniej dźwiękowo jakiś błąd...
instalowałem na przykład na win 98, na którym później jakimś cudem udało mi
się zainstalować sterszą wersję - przy uruchamianiu systemu krzyczy teraz że
brak mu jakiejś biblioteki (a raczej tzw. powiązania), stąd problem... jakim
cudem oni dostali WHQL?