Re: Ktort z nowych LCD na PVA / IPS ?

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 12:57:39 MET DST

> Autopoprawka - s± 2 takie monitory. Ten tañszy kosztuje drobne 7,5k z³
> brutto, drugi jest kilka (!) razy dro¿szy.

I ten fakt dowodzi, ¿e warto chwilê poczekaæ bo to bêdzie tanieæ z godziny
na godzinê. A przy okazji nowi ucz± siê na b³êdach poprzedników. Ja np. mam
ultra cienki TV ze ¶wietlówkami. Wygl±da jak led, ma parametry porównywalne
jak nie lepsze od obecnych ledów a oprócz tego wszystkie bajery ¶wiata i nie
by³ zabójczo drogi.

PC