Re: Ktort z nowych LCD na PVA / IPS ?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 15:17:01 MET DST

"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message
news:h8aqia$kt0$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-09-10 13:24:44 +0200, "Q" <no@spam.pl> said:

> Teoretycznie ten S-IPS, bo coś nie do końca wierzę w lepsze czasy reakcji
> na PVA. Ale tak naprawdę - który bądź, na *VA też da się grać, chyba że
> ktoś jest naprawdę przeczulony, ale dla hardkorowych graczy wciąż
> najlepsze są TN. Jak nie możesz się zdecydować ot tak, to sprawdź która
> firma daje lepszą gwarancję, który monitor ma lepszą podstawkę (więcej
> regulacji), albo wreszcie rzuć moentą ;-)

Ja obstawial bym 2209WA ze wzgledu na jakosc obrazu, *VA moze i ma nieco
lepsze czernie do IPS, ale reszta to bajka. Jesli monitor ma sluzyc do
jakiejkolwiek zabawy grafika, chocby przyzwoitym przygotowaniu zdjec do
labu, trzeba do ceny dodac przyzwoity kalibrator.

Poza tym nie wiem jak konkurencja, ale Dell daje 3-letnia gwarancje 0
martwych pixeli.

Pozdrawiam
Kamil