Re: HP Pavilion DV9890 - jak puscic i obraz i dzwiek przed HDMI?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 10:58:53 MET DST

> Czy w laptopie HP Pavilion DV9890 podłączonym do telewizora kablem hdmi
> zarówno obraz jak i dźwięk powinien iść po HDMI?
> U mnie obraz działa ok, ale dźwięk jest tylko na głośnikach laptopa,
> ewentualnie jeśli podłącze wyjście słuchawkowe do chincha w tv.
> Wydaje mi się, że HDMI powinno wysyłać zarówno obraz jak i dźwięk -
> prawda?
> Czy coś wiecej powinno być skonfigurowane, zainstalowane?

komp stacjonarny, ale moze cos pomoze:
w kompie musialem polaczyc zlacze spdif
karty grafiki ze zlaczem spdif na plycie glownej,
no i wlaczyc/aktywowac spdif na plycie;

potem jeszcze podlaczyc to do odpowiedniego hdmi,
bo np. moj tv (panasonic) ma 2 wejscia hdmi:
- jedno obslugujace dzwiek z hdmi
- drugie, ktore z hdmi bierze tylko obraz (powinni je nazwac DVI :)