HP Pavilion DV9890 - jak puscic i obraz i dzwiek przed HDMI?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 10:29:57 MET DST

Witam,
Czy w laptopie HP Pavilion DV9890 podłączonym do telewizora kablem hdmi
zarówno obraz jak i dźwięk powinien iść po HDMI?
U mnie obraz działa ok, ale dźwięk jest tylko na głośnikach laptopa,
ewentualnie jeśli podłącze wyjście słuchawkowe do chincha w tv.
Wydaje mi się, że HDMI powinno wysyłać zarówno obraz jak i dźwięk - prawda?
Czy coś wiecej powinno być skonfigurowane, zainstalowane?
Pozdrawiam,
Marcin