Re: Format dysku 80gb do FAT16

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 23:12:15 MET DST

JoteR pisze:

> Zacytuję z pamięci:
> "Jak powstają wynalazki i odkrycia? Wszyscy wiedzą, że coś jest
> niemożliwe. Przypadkowo znajduje się jakiś ignorant, który tego nie wie.
> I tak powstaje odkrycie naukowe lub przełomowy wynalazek."
> A za parę dni przczytasz na jakimś forum, że do PS3 można podłączyć dysk
> tylko z FAT16, i należy użyć do tego SwissKnife, wiem, bo jeden gościu
> na pl.comp.pecet tak zrobił i mu wszystko śmiga.

No to muszę rozczarować wszystkich, co prawda mam pod ręką tylko dysk
40GB, ale to nie ma znaczenia - po wybraniu FAT16 dostaję komunikat:
FAT16 partition size should be less than 2GB. Would you like to create
FAT32 partition with the given size?
Po kliknięciu na No, nic nie robi, po kliknięciu na Yes, formatuje w FAT32.
Więc nasz Haribo to bajkopisarz.