Re: Format dysku 80gb do FAT16

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 23:01:56 MET DST

"Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

> No prosze - zakladalem nim jakies durne partycje FAT32 wielkosci
> 500-1000GB, ale nie wiedzialem ze potrafi tot ez zrobic w FAT16 :-)

Zacytuję z pamięci:
"Jak powstają wynalazki i odkrycia? Wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe.
Przypadkowo znajduje się jakiś ignorant, który tego nie wie. I tak powstaje
odkrycie naukowe lub przełomowy wynalazek."
A za parę dni przczytasz na jakimś forum, że do PS3 można podłączyć dysk
tylko z FAT16, i należy użyć do tego SwissKnife, wiem, bo jeden gościu na
pl.comp.pecet tak zrobił i mu wszystko śmiga.

JoteR