Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:h86f9h$efm$1@achot.icm.edu.pl...
>
>
>> Osobiscie mialem do czynienia z serwisami DELLa, HP czy 3Com (nota bene
>> wszystkie realizowane przez firme CSS, czyli de facto mialem do czynienia
>> z 1 firma :) ). Bardzo duzo dobrych doswiadczen.
>
> no ja z CSS raczej same zle, od kosmicznych wymagan z papierologa(na
> przykladzie omawiamych notebookow IBM/Lenovo(inny serwis nie wymagal tylu
> papierow:)
> az po pewne przegiecie gdzie jako ze RAM Serwis nie mial autoryzacji do
> wszystkich napraw to wspolpracowal z CSS i kiedys wciagnelo notebooka na 2
> mies w CSS.... teoretycznie czekali na czesci ale co oni robili to nie
> wiem, pozniej odeslali sprzet z protokolem i informacja ze naprawa trwala
> 3 dni !!!!
> po tym zadzwonilem do Lenovo polska i sie dowiedzialem ze CSS jest na
> okresie probnym bo wielu klientow sie skarzylo na niska jakosc obslugi i
> ze nie wiedza czy nie zrezygnuja z nich jako partnera serwisowego.
> jak to sie skonczylo to nie wiem, bo zmienilem firme w ktorej pracowalem i
> teraz sie tym nie zajmuje :)
Moze to kwestia odpowiedniej wspolpracy :) i szkolen serwisowych :)
>> Tylko HP wymagal faktury i gwarancji (glownie serwisowane drukarki),
>> pomimo, ze na pewno ma centralna baze danych.
>
> a ja faktur nie wozilem, tylko czyste karty gwarancyjne i wypelnialem na
> miejscu wg dancyh z bazy(podobnie robilem z Lenovo). w duzej firmie
> fkatury czasem ciezko znalesc a czystych kart gwarancyjnych sa cale pudla
> ;)
> to latwiej wypelnic na miejscu :)
Racja, moj blad :)
Wlasnie dzisiaj mialem kolejna awarie... faktura byla chyba potrzeba do
rejestracji carepacka (chociaz juz teraz nie jestem pewien), a po
zarejestrowaniu carepacka to juz tylko numer carepacka i zadnej
papierologii... A carepacki (wydrukowane) trzymam :)
Pozdrawiam
Michal
Received on Wed Sep 9 23:00:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Sep 2009 - 23:51:02 MET DST