Re: Serwis Lenovo

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 22:55:34 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:h86f9h$efm$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
> wszystkich napraw to wspolpracowal z CSS i kiedys wciagnelo notebooka na 2
> mies w CSS.... teoretycznie czekali na czesci ale co oni robili to nie
> wiem, pozniej odeslali sprzet z protokolem i informacja ze naprawa trwala
> 3 dni !!!!
> po tym zadzwonilem do Lenovo polska i sie dowiedzialem ze CSS jest na
> okresie probnym bo wielu klientow sie skarzylo na niska jakosc obslugi i
> ze nie wiedza czy nie zrezygnuja z nich jako partnera serwisowego.
> jak to sie skonczylo to nie wiem, bo zmienilem firme w ktorej pracowalem i

Moze to kwestia odpowiedniej wspolpracy :) i szkolen serwisowych :)

> a ja faktur nie wozilem, tylko czyste karty gwarancyjne i wypelnialem na
> miejscu wg dancyh z bazy(podobnie robilem z Lenovo). w duzej firmie
> fkatury czasem ciezko znalesc a czystych kart gwarancyjnych sa cale pudla
> ;)
> to latwiej wypelnic na miejscu :)

Racja, moj blad :)
Wlasnie dzisiaj mialem kolejna awarie... faktura byla chyba potrzeba do
rejestracji carepacka (chociaz juz teraz nie jestem pewien), a po
zarejestrowaniu carepacka to juz tylko numer carepacka i zadnej
papierologii... A carepacki (wydrukowane) trzymam :)

Pozdrawiam
Michal