Re: Serwis Lenovo

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 09:48:28 MET DST
Message-ID: <h85292$4e4$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>> Zgubiłeś dowód zakupu, a potem kartę gwarancyjną. No daj spokój, to
>> przecież podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
>
> A Dell potrafi wyliczyc sobie do kiedy jest gwarancja bez paragonow i
> innych swistkow.

Zapewne, bo wielkiej matematyki tu nie potrzeba.
Jednak producent daje gwarancję, i jakieś warunki tej gwarancji -
niekoniecznie rozsądne. Warunkiem mogłoby być wejście do sklepu w podskokach
na jednej nodze (*). O potrzebie okazania dowodu zakupu i karty gwarancyjnej
na pewno było napisane. Zgubienie więc karty jest złamaniem warunków
gwarancji.

Wcale nie bronię takiego postępowania - spławiania klienta z powodów
formalnych - a jedynie uważam że mają "rację", tzn. nie możesz ich zmusić
żeby bez karty gwarancję ci przyjęli.

-- 
Azarien
(*) Ale wtedy jakiś niepełnosprytny posądziłby ich o dyskryminację. 
Received on Tue Sep 8 09:50:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Sep 2009 - 09:51:02 MET DST