Re: Monitor: który lepszy?

Autor: Latet <lat_at_xxxxx.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 07:26:41 MET DST

> to drga gaz - vide budowa matrycy plazmowej - zle sie na nie patrzy. Za to
> jako TV jest nie do pobicia przez LCD :-)

Nie do pobicia? Też wolę, ale opinia chyba kontrowersyjna... No bo czemu plazmy
są mniej popularne? Cena? Czemu na forach o TV trwają niekończące się spory nad
wyższością jednego nad drugim i odwrotnie. Ci których nie stać na plazmę próbują
udowodnić sobie i światu, że nie są gorsi? Ale przecież i cenowo teraz już aż
takich różnic nie ma. Wnioski są zwykle takie, że to kwestia gustu....

Pytałem o kontrast dla CRT. Zdziwiło mniem że taki mały (1:1600).

A jak to wygląda dla plazm?

Dzięki,

latet