Re: Ekran dotykowy

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 21:50:02 MET DST

> pracę z tym. Swoją droga w ekranie dotykowym jak dla mnie do
> codziennej pracy brakuje jednego: prawego przycisku myszki ;-) No i
> wygodniej i lżej wykonuje się krótkie ruchy oparta na myszce dłonią
> niż całą ręką na dużej powierzchni ekranu.
>
> Zdrówko

Dzięki za uwagi - po prostu widziałem w IKEI jak mój trzylatek
bawił się z przejęciem takimi kolorowankami - pokoloruj kowboja
jakiegoś rycerza itp. przy pomocy ekranu dotykowego + jakieś proste gierki
przypominające kółko i krzyżyk - również w IKEI na tym samym sprzęcie.

Poza tym"dopadł" mojego iPhone i poruszane palcem ikonki, guziczki, wgrane
bajki MP4
Reksio, Bolek, Toy Story, Świnka Peppa itp. - po prostu go urzekły,
wgrałem - My PaintFree-
malowanie palcem po ekranie - już kilka dni wieczorami potrafi się dłużej na
tym skupić
dlatego pomyślałem że ten dotykowy ekran to niegłupia sprawa dla dziecka z
tym że
w nieco wiekszym wykonaniu + jakiś wyszukany software do malowania,
kolorownia,
może układania jakichś klocków - oczywiście wszystko paluszkami.

To tak na szybko co mi przyszło do głowy - napiszę więcej jak coś jeszcze
innego wymyślę.

Podoba mi się idea odpornego laptopa dla malca a jakby miał dotykowy ekran
to już w
ogóle fajnie - pozostałoby soft dla dzieci skompletować bo faktycznie samo
poruszanie myszką
chyba nie byłoby frajdą.

Dzięki jeszcze raz

Pozdrawiam