Re: Upgrade kompa. Co kupic? :) + kilka pytan

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 21:22:00 MET DST

> Do pracy to się właśnie przydaje, do rozrywki mniej. Zaczynając od
> prostych przykładów - możesz korzystać z Linuxa na maszynie wirtualnej
> równocześnie nie tracąc możliwości korzystania z Windows na maszynie
> bazowej. Albo masz stary system operacyjny z poinstalowanym jakimś
> oprogramowaniem (biurowym, edukacyjnym, niekompatybilnym z nowym systemem
> itp.), nie chcesz tracić tego przy upgrade do nowego systemu: konwertujesz
> stary system do maszyny wirtualnej jakimś VMware Converterem i zamiast się
> z nim pożegnać masz go już na zawsze!

Wiem do czego sluzy sprzetowa wirtualizacja, ale do mojej pracy nie jest
konieczna. Wszystko na czym pracuje dziala mi pod Win XP i nic mi wiecej nie
potrzeba, a jak chce troche wodotryskow to sobie przechodze na Win7 do marca
czy kwietnia 2010 i juz :)
Troszke sie bawilem w te wirtualne systemy... zwlaszcza Linuxy
najrozniejszej masci. Powiem tyle - nie jest mi to potrzebne jak i sprzetowa
wirtualizacja, bo to jest kwestia indywidualna i kupujac serie 5xxx mialem
tego pelna swiadomosc :)