Re: Upgrade kompa. Co kupic? :) + kilka pytan

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 16:27:04 MET DST

"Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:h82n6h$kbr$1@inews.gazeta.pl...

> i zaliczyć RROD'a. Dziękuję postoję za ten nieudany produkt MS który ma
> awaryjność rzędu 65%. Z resztą NTG. Pozatym na xklocku GTA IV w cale nie
> ma pięknych detali w końcu to tylko 720p na telewizorze.

Zieeew.. u mnie dziala od 2 lat, u sasiada dziala od 2 lat, a o RRoD
najwiecej krzycza ci, ktorzy w zyciu konsoli MS nie mieli.

Faktycznie, lepiej na malym monitorku, niz z perspektywy kanapy przed duzym
TV i z dwiekiem z kina domowego. Co kto lubi, ale czesto majac do wyboru te
sama gre na PC a konsole, kupuje wlasnie drugie wydanie.

Pozdrawiam
Kamil