Re: Ekran dotykowy

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 16:18:36 MET DST

> Witam
> Może ktoś mi poleci jakieś niedrogie, sprawdzone i nie koniecznie najnowsze
> (raczej z używanych) urządzenie laptop/monitor/tablet które będzie miało
> ekran dotykowy obsługiwany "z palca" - bez rysika.
> Chciałbym przy pomocy tego urządzenia uruchomić dla dziecka
> programy obsługiwane przez ekran dotykowy - gry, kolorowanie, rysowanie itp

Nie polecam.
Mam do czynienia z paroma urzadzeniami i zadne z nich nie sprawia radosci
dziecku za pomoca macania po ekranie. I nie chodzi nawet o to ze dzieci maja
zazwyczaj brudne palce.

Moj dzieciok ma panasonika cf27 (pancerny laptok) i jest on nie do rozj***. Juz
drugi/trzeci rok sluzy dziecku ktore teraz ma 5 lat.
Ale dzieciok nie chce macac po ekranie. Woli myszke.
Tak samo na siemensie lifebooku z touch screenem. Dziala tak jakos bez sensu.
Czesciowo wine za to ponosi GUI (male kontrolki) ale sam mechanizm kierowania
czyms przez dotyk jest troche kulawy.
Mozesz kupic jakiegos toughbooka albo monitor z touchscreenem podpinanym pod
ps/2. mozesz tez kupic jakis tani palmik i cos tam na niego wrzucic zeby sie
dziecko cieszylo ale o wartosci edukacyjnej takiej zabawy nie jestem przekonany.

> Z góry dziękuję

Proszę bardzo.

--
Lukasz Sczygiel