naprawa dysku - zmniejszenie pojemnosci - jak?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 10:14:27 MET DST

witam

mam dysk(200gb), który ma uszkodzenia na samym początku - wszystko
mieści sie w 0.2% pojemności. JAk przyciąć, zmiejszyć rozmiar dysku tak
aby początkowe sektory wyleciały.
Znalazłem program MHDD, nim mozna zmiejszyć dysk, ale bez mozliwości
pofania jakie sektory mają "wylecieć" a jakie zostać. Wszelkie próby
napraw nie skutkują - za dużo uszkodzonych sektorów. Sektory są
naprawde uszkodzone, bo az dzwoni jak są odczytywane.
niestaty nie mogę sie pobawić w zakładanie nieuzywanych partycji w
uszkodzonych miejscach, bo dysk ma pracowacw rejestratorze, który i tak
założy swoją partycje na całej dostępnej powierzchni.

ToMasz

PS

jak by ktoś pytał: segate baracuda....