Re: BluRay - wciąż zła komplilacja. Co przyczyną?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Sep 2009 - 10:13:27 MET DST

Dzięki wszystkim.
Użyłem testowego Ulead Burn.Now. Miałem plik 7 GB, więc najpierw
zatrzymał wgrywanie informując, że w/g ISO9660 nie mogę wgrywać pliku
większych niż 4,295 MB. Zmieniłem (na nosa) na UDF 2.01, wypalanie
przeszło bez przeszkód, tylko w Ulead Burn.Now NIE MA PROCESU
WERYFIKACJI KOMPILACJI.

W Nero8 też niby kompilacja /wypalanie/ przechodzi bez przeszkód bo
tak na końcu komunikuje (w dodatku chyba automatycznie Nero8 dokonuje
ustawień ISO 9660->exceed lub na UDF bo o niczym w trakcie nie
ostrzega), ale przy weryfikacji wychodziły mi errory jak w 1. poście.
W Ulead Burn.Now nie było opcji weryfikacji kompilacji więc nie jestem
pewny prawidłowości dokonanego procesu, aczkolwiek... niby płyta
działa :-).

Jeszcze sprawdzę jak to zachodzi na ImgBurn (fajny programik, ma
weryfikację kompilacji i jest opcja językowa PL do wgrania), na razie
jednak nie mam materiału do wypalenia kolejnej płyty.

Dzięki wszystkim, na razie wychodzi na to, że nagrywarka była OK :-)
Pozdr. - J