Re: nagrywarka DVD

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 19:42:51 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> TSST == Toshiba/Samsung Storage Technology. Teraz współpracują.

Aha. Nie przyszło mi to na myśl.

> Ale jakie to ma znaczenie? Nagrywarka i tak po dwóch latach
> padnie -- a na te dwa lata ma się gwarancję lub "rękojmię".
> Dla 100 zł nie warto tracić tyle czasu na rozeznanie -- poza
> oczywiście wykluczeniem modeli, które rozpadają się w ciągu
> pierwszych kilku miesięcy pracy.

I pomyśleć, że ani razu nie wypaliłam jeszcze jakiegoś napisu czy obrazku
na płytce DVD, czy CD-ROM.
Zawsze zapominam kupić specjalnej płytki. Raz widziałam, w Euro, ale
dosyć drogie duże opakowanie, a nie pojedyńczo i wtedy nie uśmiechało mi
się tego kupować.

--
animka