Re: Miga zielona dioda przy uśpieniu komputera

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 19:32:18 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Litości, od 50 mW ma się coś zapalić?

No, teraz to już wiem :-) Nie wiedziałam przedtem, że to ma 50 mW.

> Z całym szacunkiem, ale zmiana nazwy *nic* nie daje w tym
> zakresie.

Tu chodziło o to, że sąsiad kombinował włamać się przez bluetooth do
mojego komputera i już u mnie kombinował co i jak.
Internetu bym mu nie żałowała, ale nie lubię podstępności. Jego
zainteresowanie nazwą mojego komputera wprawiło mnie w złość i na wszelki
wypadek nazwę komputera zmieniłam.

> Co chcesz.

> BIOSu nie ruszaj, Windows ignoruje ustawienia BIOSu.

Już potestowałam. Wszystko jest ok bez ruszania Biosu i ustawiania tego co
na obrazku. Parę osób mi już dużo wcześniej odpowiedziało :-)
Dzięki.

--
animka