Re: Zestaw - proszę o opinie

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 16:48:27 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kuća" <protumba.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:h7tdnq$lot$1@inews.gazeta.pl...
> No fajnie, tylko, że te programy właśnie będę kupował (zestaw CS4
> WebPremium,
> koszt ok. 8 tys. zł) i nie chciałbym się "na własnej skórze" przekonać, że
> jednak problemy mogą być... Mam nadzieję, że mnie rozumiecie? A poza tym
> dziwne, że Adobe do tej pory nie wydało oprogramowania na systemy 64
> bitowe
> (chociaż coś przebąkiwali o samym Photoshopie).

CS4 WebPremium nie instalowałem, ale Adobe After Effects CS4 uruchamia się
bez problemu (za mało znam program, aby coś w nim stworzyć). Zawsze możesz
wysłać e-maila, czy program będzie poprawnie działał na 64 bitowym systemie.
Zresztą nawet stare gry chodzą bez problemów. Jak ci się nie chce pisać to
pobierz demo. Sprawdzisz i nowy system i możliwości oprogramowania.