Re: Zestaw - proszę o opinie

Autor: Andrzej Kuća <protumba.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 12:15:22 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Myślisz, że Microsoft olewa tak znane programy w czasie testo-
> wania? :)
>
> Z Flashem mogą być *drobne* kłopoty, bo chyba producent nie
> oferuje jeszcze 64-bitowych wtyczek i trzeba używać 32-bito-
> wych odmian przeglądarek. Ale głowy nie dam.
>
> Polecam jednak migrację na system 64-bitowy. Im więcej ludzi
> będzie to robić, tym szybciej producenci oprogramowania i
> sprzętu zostaną zmuszeni do wypuszczenia nowszych aplikacji
> i sterowników w wersjach 64-bitowych.

No fajnie, tylko, że te programy właśnie będę kupował (zestaw CS4 WebPremium,
koszt ok. 8 tys. zł) i nie chciałbym się "na własnej skórze" przekonać, że
jednak problemy mogą być... Mam nadzieję, że mnie rozumiecie? A poza tym
dziwne, że Adobe do tej pory nie wydało oprogramowania na systemy 64 bitowe
(chociaż coś przebąkiwali o samym Photoshopie).