Re: Seagate Freeagent Xtreme 2TB - nadmierne grzanie się dysku

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Sat 05 Sep 2009 - 12:32:31 MET DST

> Ja mam 4 dyski Seagate (400 i 500 GB) w czymś takim:
> http://sklep.madtech.pl/go/_info/?id=32449
>
> Nigdy nie widziałem na nich temperatury wyższej niż 31s (w stresie)

Fajna zabawka - nawet będę musiał pomyśleć nad zakupem czegoś takiego
zamiast obudowy Big Tower do nowego kompa.

Tymczasem jednak to jest dysk zewnętrzny, zamknięty w osobnej obudowie,
bez wentylatora. I tak ma zostać, bo ma być z założenia podpięty do
Fit-PC2 pracującego jako domowy serwer (zawsze włączony).

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com