Re: nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 22:44:10 MET DST

Dnia 04-09-2009 o 20:10 jar.sem napisał na pl.comp.pecet:

> Wiedzialem, ze tak k... bedzie, zawsze tak mam.

Nie tylko Ty. Czasami sobie myślę, że życie było prostsze
bez komputerów :)
Coś mi się wydaje, że Win SP1 nie miał jeszcze sterowników
do kontrolera RAID.
Najlepiej użyć programu nlite.
Skopiuj CD z Windowsem do folderu na dysku, skopiuj sobie sterownik
też gdzieś na dysk. Uruchom nlite>zaznacz folder z plikami windowsa>
dodaj sterownik w trybie tekstowym> wypal płytkę.
Najlepiej od razu zintegrować SP3. Jak sobie dobrze przypominam
w nlite jest taka opcja.

--
Wiesław
Opera Mail