nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS

Autor: jar.sem <jarsem_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 04 Sep 2009 - 20:10:14 MET DST

Wiedzialem, ze tak k... bedzie, zawsze tak mam.

Przyjechal do mnie ten zestaw, zlozony i skonfigurowany w esc.pl:
Procesor: AMD Phenom II X2 550 /3.1GHz, L3 6MB, 80W, BOX, AM3
Płyta główna: Gigabyte MA770T-UD3P /AMD 770
Pamięć: RAM Corsair 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 XMS3 wieczysta x 2
Dysk twardy: Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3 x 4 (w RAID 10)
Karta graficzna: Asus GeForce 9600GSO 384MB DDRIII /192bit/ HDTV 2xDVI
Nagrywarka: DVD LG GH22NS50 SATA SecurDisc (black)
Obudowa: Cooler Master Centurion 534 Lite Black (bez zasilacza)
Zasilacz: Corsair 550W [CMPSU-550VXEU]

No i sie zaczelo:
Najsampierw pojawia sie to: "AMD Data Change Update New Data to DMI"
Czytam gdzies na forach, ze to przez OC - ale nic nie grzebalem.
Jest na to jakas rada?

Druga sprawa to to, ze kiedy probuje instalowac WinXP - odpala sie instalka,
cos tam mieli, mieli, cos tam wgrywa a potem komunikuje mi ze instalacja nie
moze byc kontynuowana, bo nie widzi dyskow.

Bootowanie mam ustawione na HDD.

Czytam w instrukcji ze mozna zrobic kopie czgos tam, zeby Win przy instalacji
zobaczyl dyski. Ale to trzeba na Flopa - a ja go na tym kompie juz nie mam :(

Oczywiscie na weekend zplanowalem robote na nowej stacji, ale widze ze sobie
moge pogwizdac.
Mam tylko nadzieje, ze nie bede musial calosci do esc.pl wysylac.

Bede wdzieczny za kazda pomoc, naprowadzenie tudziez poprowadzenie "za raczke".