Problem z instalacją WIN XP

Autor: Lewy <lewandowski.hubert_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 21:00:19 MET DST

Witam

Panowie, mam problem z instalacją Windows XP z którym dręczę się od
1,5 miesiąca. Mianowicie, podczas instalacji windowsa pojawiają mi się
dwa błędy :

1) page_fault_in_non_paged_area
2) driver_irql_not_less_or_equal

Wszystko to dzieje się podczas ładowania plików, czyli pierwszej fazy
instalowania systemu z cd-rom. I nie było w tym nic dziwnego, gdyby
nie to, ze próbowałem instalacji ( win XP ( SP, SP2, SP3 ) win 2k, win
7 ) na trzech niezależnych płytach głównych, która posiada własne
pamięci RAM, grafikę na płycie, bądź też nie, tak z samo z sieciówką.
Zmieniałem także CD-ROMy, monitory, a nawet podłączałem komputery do
różnych kontaktów z napięciem ( desperacja ? :P )

Tak jak napisałem wyżej, walczę z tym już 1,5 miesiąca i nie mam
pomysłu. Jeśli ktoś miał podobny problem, to bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Hubert "Lewy" Lewandowski