Re: Zagadka serwisowa

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 20:43:59 MET DST

Dnia Wed, 02 Sep 2009 19:03:16 +0200, Nex@pl napisał(a):

> A gniazdko inne ? Spróbuj wpiąć się gdzie indziej z komputerem.

O tym nie pomyślałem, choć pomyślałem o przestawieniu kompa z podłogi na
stolik, jakieś 2m dalej :) Oczywiście, bez rezultatu. No i przecież na tym
gniazdku działał rok z górą... Okolica jest wiejska, nic tam nie zakłóca.
Do kompa nic oprócz monitora, myszy i klawiatury nie było podłączone, netu
nie było, jeszcze nie zdążyłem aktywować linka radiowego. Aczkolwiek u mnie
w domu działa zarówno z aktywnym połączeniem wifi jak i bez.
        No nic, na razie koniec bojów, wyjeżdżam jutro na miesiąc. Po powrocie,
nasz ulubiony ciąg dalszy :)

--
Jacek