Re: Zasilanie komputera z EL Wiatrowej

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 20:04:43 MET DST

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 2 wrzesień (środa),
znalazłem donos TW *Gupik*,
o treści cytowanej poniżej:

> załóżmy że ktoś ma dom, i na działce postawił marsz z wiatrakiem
> robiącym prąd, czy taka elektrownia byłaby w stanie zasilić przeciętny
> zestaw komputerowy z 22 calowym monitorem ??

Jeśli moc wyprodukowana z prądnicy jest większa od mocy pobieranej przez
zestaw to nie będzie żadnego problemu. Urządzeniu zasilającemu to jest
rybka z "czego" dany prąd jest produkowany.
Natomiast ja obawiałbym się pracy na takim zasilaniu bez UPS-a.
Co w razie braku dość silnego wiaterku?

--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php