Re: Zagadka serwisowa

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 19:19:01 MET DST

W artykule <h7m56v$8ef$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Grzegorz Prędki napisał(a):

> [...]

Zadaj sobie pytanie jakie kabelki masz podłączone u siebie, a jakie
u klienta.
Monitor całkiem wykluczam, bo on takich jazd by nie robił.
Klawiatura i mysz - może, bo może mieć inne sterowniki czy inne aplikacje,
aktywujące się dopiero po podłączeniu konkretnego urządzenia.
Drukarka USB? Skaner? Jeśli podłączasz, to nie rób tego.

Ale to wszystko jest jeszcze mało prawdopodobne.
Obstawiałbym, że u siebie podłączasz komputer do netu i jakaś aplikacja
działa poprawnie. U klienta nie podłączasz netu (lub na odwrót)
i stąd te problemy.
I taką sytuację już kiedyś miałem. Równie dobrze może być konflikt adresów
IP, jeśli ustawiłeś na sztywno. Więcej możesz znaleźć w dzienniku zdarzeń.

> A kabel zasilajacy zmieniles? :)

Dobry żart :D
Gdyby kabel zasilający nie kontaktował, to komputer restartowałby się,
a nie objawiałoby się przywieszeniami systemu operacyjnego.

Jacek