Re: rozdzielczość 1366 x 768 pikseli

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 17:13:13 MET DST
Message-ID: <h7m23v$g51$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr"
>> AMDATI i NV razem wziętych, jak być powinno. Chłopaki od sterowników nie
>> wpadli na Twój genialny koncept ustawiania różnych dpi w pionie i
>> poziomie, bo jakoś tak się ugadali z producentami monitorów, że pixele
>> będą kwadratowe. Więc albo pokaż *monitor* z prostokątnymi pixelami albo
>> skończ pisać posty nie związane z tematem.
>
> Chyba dawno nie miałeś w ręku CRT.
No, to pokaż mi pixele w CRT:P
Poza tym standardowe rozdzielczości gier/programów/osów do standardowych
monitorów (4:3) 512x384, 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x960,
1600x1200... faktycznie, iście prostokątne pixele wychodzą.

320x200 wyłamuje się ze względu na ilość pamięci, ale to prehistoria.

Nie mam tylko pomysłu, skąd się wzięło 1280x1024. Chociaż moje EIZO o
takiej natywnej rozdzielczości ma proporcje 5:4. I znów skubańcy
kwadraty zrobili.
Received on Wed Sep 2 17:15:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Sep 2009 - 17:51:00 MET DST