Re: Zestaw komputerowy

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 19 Aug 2009 - 18:06:50 MET DST

"Andrzej Kuća" <protumba.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:h6grul$qlp$1@inews.gazeta.pl...
> Wiem, ale szukam możliwie cichej karty. Obecnie mam 8800GT, bardzo
> wydajna,
> ale jeśli chodzi o głośność to prawie suszarka.

w 2d? znaczy zle chlodzenie budy lub dupiate chlodzenie karty - mozna
wymienic

http://forum.pclab.pl/t478278.html

kupowanie firmowego pc ma sens tylko jezeli kupujesz go z gwarancja onsite

jezeli nie zamierzasz brac onsite to kupujac skladaka za 2500 i zostawiajac
sobie 500 pod reka na dowolny element ktory moze ci pasc (padniety mozesz
po naprawie odsprzedac na allegro) masz kompa ktory na bank jest
wydajniejszy
niz firmowka z onsite w tej samej cenie

fakt kosztuje to troszke wiecej zaangazowania a czas to pieniadz, ale
uzyskana
wiedza zazwyczaj sie przydaje ;)