Re: Zestaw komputerowy

Autor: Andrzej Kuća <protumba.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Aug 2009 - 14:41:57 MET DST

[..ciach..]
> Nie polecam statycznie chłodzonej grafiki. Kupiłem dwie i powiedziałem -
> nigdy więcej.
Wiem, ale szukam możliwie cichej karty. Obecnie mam 8800GT, bardzo wydajna,
ale jeśli chodzi o głośność to prawie suszarka.
Dziękuję Wam za opinie, a jeśli możecie, pomóżcie mi skonfigurować sprzęt. Być
może jednak zdecyduję się złożyć sam komputer. Chodzi mi o Intel quad, płyta
Asus albo MSI, pamięć to wiadomo, dysk mniej ważny, grafika... no spróbuję
jakąś z wiatrakiem, karta nie musi być mocna, grać nie będę, ale programy
graficzne itd. będą używane. A, i jaki zasilacz, chodzi mi o firmę, bo moc to
chyba 450 - 500W powinna wystarczyć. Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam.