Re: smutne skutki podlaczenia wtyczki P4 z zasilacza do gniazda 24Pin na p³ycie

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Aug 2009 - 17:54:28 MET DST

> Czy uznaliby¶cie za powa¿nego cz³owieka, który sk³ada komputery, a kupi³
> u¿ywany stary zasilacz ATX za 10,50 z³otych na allegro dla swojego
> klienta, aby mu "wyciszyæ komputer"?

W/g mnie go¶cia olaæ. Pisz±c w ten sposób ten cz³owiek tylko siê
kompromituje.
Nigdy nie wsadzi³bym zasilacza za 10,50 bez wcze¶niejszego pod³±czenia luzem
i zmierzenia napiêæ na kablach.
Nawet robiê to z nowymi zasilaczami z jak Chieftec czy BeQuiet a co dopiero
sprzêtem u¿ywanym. Czêsto mo¿na spotkaæ felerne egzemplarze.
Wsadzenie wtyczki od dodatkowego zasilania 4pin do gniazda atx 24 pin to
niez³a magiczna sztuczka niemo¿liwa do wykonania bez u¿ycia m³otka.
Swoj± drog± widzia³em ju¿ w³o¿one odwrotnie zasilanie dysków twardych
(molex). Niby fizycznie nie mo¿liwe ale jednak kwiatki siê znajduj±.