Re: Opinia o GF 9600 i 8600 potrzebna.

Autor: Jakub Spiernowski <JS_at_ziza.de>
Data: Sun 09 Aug 2009 - 17:31:27 MET DST

> A, dzięki, fajne zestawienie. Nie wiesz przypadkiem czy bywają 9600 z
> pasywnym chłodzeniem? I jaka jest pobierana moc takiej karty (w
> przybliżeniu oczywiście)?

obecnie pasywne gigabyte
http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=44118

ja bym szukał jednak aktywny i z serii ECO GREEN, wyszły ostatnio takie
GAINWARDY 9600GT z obniżonym poborem mocy nie wymagające dodatkowej wtyczki
zasilania
http://www.allegro.pl/item704731820.html
na pewno da się wyregulować wiatrak tak aby karta sie nie przegrzewała i nie
była głośna

ja mam podobną sytuację, raczej nie gram, uzywam 9500GT pasywny 256 DDR3 ,
dzisiaj takiej nie kupisz :(