Re: Gdzie i jaki nowy laptop?

Autor: Krzysztof Stachlewski <stach_at_fr.pl>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 19:39:27 MET DST

Szarlih pisze:
> Krzysztof Stachlewski jest autorem poniższej notatki:

> poszedł wreszcie w dobrym kierunku energooszczędności, ciszy i
> minimalizacji. klasa desktop replecement jest bez przyszłości, bo to
> moda, wiec i tak byle taniej.

Mam nadzieję, że to nie tylko moda. Jak dla mnie to rewelacja
nie być przywiązanym do jednego miejsca w jednym budynku,
aby móc nad czymś normalnie pracować.
A mocy obliczeniowej po prostu potrzebuję.

Z drugiej strony do office-a i grania w pasjansa
oraz gierki na webie faktycznie dużo nie trzeba,
a to pewnie główne zastosowanie komputera w biurze.
To masz na myśli mówiąc, że to bez przyszłości?

Stach

--
http://stachlewski.info