Re: Procesor (glownie) do gier...

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 17:18:26 MET DST

>Miałeś kiedyś quada, czy tylko tak piszesz teoretycznie?

oczywiście, złożyłem chyba kilkanaście. Zapuść na nim OCCT tak na godzinkę
to zmienisz zdanie o chłodzeniu. Firmowe wystarcza bo jak obciążenie jest
niewielkie to i temperatura nie rośnie. Boxowe chłodzenie zarasta kurzem po
ok 4 miesiącach więc trzeba często odkurzać.

>Mój Q9400 z boxem rzadko przekracza 30 - 35*C i nie mieszkam w
>Finlandii.Nie widzę potrzeby zmiany chłodzenia, jest zimny i stabilny,

to temperatura z czujnika płyty, widziałem już takie które podawały 15C a w
pomieszczniu było 22. Bardziej realne to około 55C podczas średniego
obciążenia. Pozatym oprócz całego procesora każdy z rdzeni ma swoją
temperaturę mierzoną osobnym czujnikiem i bywa ona nawet o 10 stopni wyższa
od temperatury obudowy proca.