Re: Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 06:09:45 MET DST

> To nie jest normalne. IMO masz bajzel w Windows, tj. najprawdopodobniej
> pozostałości po sterownikach ATI - poszukaj jakiegoś softu do oczyszczenia
> dysku i rejestru z pozostałości.
> Co do 'hotkeys' to kwestia skonfigurowania ich w sterownikach.http://www.fransatech.com/whats-news/2007/7/16/toggle-to-tv-mode-w-nv...
> Ewentualnie <WIN>+<P>, ale nie wiem czy prócz "7" gdzieś jeszcze to działa
> (nie napisałeś jaki OS).

Dziękuję Michal za odpowiedź. To nie jest zdecydowanie wina bałaganu w
systemie/rejestrze. Mój system to WIN XP SP2>do SP3. Specjalnie
instalowalem system od nowa. Zauważ co napisalem w 1 poscie: na starej
karcie Radeon X300 nie mialem tego typu problemów. Zagladalem w link,
ktory podales i zapowiada sie niezwykle pomocny. Wielkie dzieki.